Gäsp!

Zdrado kakosi!!
Titta vad jag kan, jag har lärt mig säga "Hej, hur mår du?" på Jugoslaviska. Det är inte alla som kan det
!

Jag kom precis hem från jobbet, trodde träningen började 16:30 men tji fick jag. Cykelpasset börjar inte fören klockan 19 så jag har stressat hem helt i onödan. Gah!!
Sebastian och jag jobbade heldah båda två idag, annars brukar den ena gå hem klockan halv elva. Icke idag. Vi fick massor med leveranser och det fanns en hel del att göra så det var ju tur att det var just Sebbe jag jobbade med för han fixar ju allt sånt där själv. Han är så snabb också, jag hinner knappt reagera innan sakerna är gjorda.
Många härliga komplimanger har forslats över mig idag och sånt blir man ju alltid glad av.

Ikväll blir det antagligen övernattning på Ekerö, om jag nu pallar. Är helt slut så risken finns alltid att orken inte räcker till, Unfortunately!

Nej nu ska jag nog byta om och powernapa framför nå skit på tv, Glamour kanske!
Hasta la vista babes!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Dobra! :P

2008-02-06 @ 18:16:30
URL: http://mikaelawigert.blogg.se
Postat av: cecilia

Dobra? .. fan får jag lära mig ännu mer vilken lyx.. fast vad betyder det och varför har du lösen på bloggen!? INTE BRA..

2008-02-06 @ 19:46:51
URL: http://[email protected]
Postat av: Mikaela

Det betyder bra, fast vet inte om det stavas så men det uttalas så. Mejla mig så kan du få lösenordet :) (skriver in mejlen under alla grejer man ska skriva i här över)

2008-02-06 @ 23:20:48
URL: http://mikaelawigert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0