Haircut

Nu kom jag hem från Empan för en stund sen och har nu en ny fräsch frisyr. Jag fixade utväxten, tonade håret i en silvrig nyans och sen klipptes det i en ny frisyr. Mycket uppklippt, mycket lugg! -Me like

Empan visade film från "modevisningen" som hon hade i skolan. Det var ju hennes projekt då jag permanentade håret. Gudars skymning säger jag bara va mycket smalare jag var då än nu. Måste ta tag i det här innan beach-08. VIKTIGT!!
Men men, det var kul att se iaf. Jag kommer ihåg hur fruktansvärt nervös jag var och hur själva "walken" kändes som en evighet men ändå sprang jag igenom skiten hur snabbt som helst.
Vi hade ju smink, sommarkläder och sen håret stylat, hela skiten med andra ord. Det var en kul upplevelse och innan jag fixade håret nu idag tänkte jag på hur tråkig jag är när det gäller min frisyr men wtf, jag har både varit långhårig, permanent, haft hellugg och nu typ gråhårig så lite har jag faktiskt testat på...


image2023

Ja, ni ser. Förändringarna är många och alla har jag ju faktiskt inte foto på men här är några av många.
En sommar hade jag faktiskr rosa hår, fråga mig inte varför, jag kände för det helt enkelt. Den enda hårfärgen som jag inte haft och aldrig kommer testa är brun eller mörkare. Jag är blondin i själen även om platina inte är min riktiga hårfärg. Jag vet att om jag färgar det mörkt så kommer jag vilja bli blond igen inom en snar framtid och då är det ett helvette att försöka gå tillbaka.

Men men, nog om hår nu. Jag ska kolla hur långt O.T.H kommit. Är det inte klart snart får jag väl sätta på Svenson Svenson igen. Det är ju som sagt jobb imorgon bitti igen så det är väl sovadags snart.
Olson ska väl ringa snart också och skryta om att han sett avsnitt fem också, dumsnut!

Just nu är jag sjukt taggad över allt med lägenheten! Jag kommer dock behöva bjuda över folk all the time eftersom jag inte pallar vara ensam så det är bara att säga till om ni vill bo lite i Sumpan någon kväll (Jag ska försöka få tag på en bäddsoffa för er som är rädda för lite närhet)!

Xoxo C.

Kommentarer
Postat av: ma 2

Grattis gumman till lägenheten vi har ju stefans bäddsoffa som du kan få låna fram till sommaren hör av dej om du är intresserad
stor kram på dej

2008-02-14 @ 18:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0