Har jag gått och blivit tråkig?

Jag vet inte men det känns som man gått och blivit en riktigt tråkig bloggerska på gamla dagar.
Jag läste inlägg från 2006 när jag började skriva och då var livet verkligen en fest. Jag söp var och varannan dag och mina inlägg var faktiskt riktigt roliga (tycker jag). Jag antar att man gått och blivit vuxen med lägenhet, jobb och bil. Fy farao, jag som aldrig skulle växa upp. -Som Peter Pan you know...



Pan and Tink


Jag ska snart upp och jobba igen känns det som och morgondagen kommer bli seg. Träningesvärk, för lite sömn och Torsdag. Inte ens Fredag!!
Innan var jag som en duracell-rabbit, asenergisk men nu känner jag hur pulsen efter träningen börjar gå ner och ögonlocken känns plötsligt mycket tyngre. Den stora frågan just nu är, vilken fuckin film ska jag sätta på som fungerar i min dvd. Babylonsjukan kollade jag klart på igår för typ tredje gången så den känns inte så rolig längre. Åh, jag får försöka lösa problemet på bästa sätt.


image2116


Nu ska jag iaf sova tror jag.
Guten nacht!


Kommentarer
Postat av: lajzan

killen som jag spana in i kista centrum är ju med i babylonsjukan ;) RAAWR!

2008-02-28 @ 17:38:59
URL: http://lindaarnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0