Hemma igen

Jaha, det blev en kort visit i Haninge men det var det helt klart värt. Eller ja, det är ju kanske inte det första stället jag själv skulle välja att bo på men det går iaf att ta sig dit och hem märkte jag nu!

Vi såg på Gangster med Persbrandt. Danne tyckte inte om den vilket kan bero på att jag fick förklara hela filmen för honom. Vilka som var syskon, varför vissa dog, vad som hände. Jag själv, som faktiskt förstod filmen, tyckte den var helt okay. Svenska filmer som försöker leka amerikanska är aldrig bra tyvärr, skådisarna är B och ja, det mesta är ju B. Men den var helt klart godkänd. Det är alltid kul att kolla på Persbrandt!

Hemvägen gick snabbt och smidigt, sms:en rullade in hela tiden så jag höll mig sysselsatt!
Nu blir det nog sängen för mig, en bra film ska jag väl försöka hitta också.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0