In i dimman

Nu är jag äntligen hemma igen och det dags att dra in i dimman.
Jag var riktigt dålig när jag vaknade men lite frisk luft och en cider gjorde susen. Nu har P-T precis fixat Nero så jag kan ladda ner skivor igen. Tack tack!

Ikväll bär det antaglige av till Ekerö och till Idas syrra med ett mycket vackert namn, Cissi. Hon fyller visst år och Lisa ville ha med mig så jag kan inte annat än säga nej.
Madde ville ha sällis ut på krogen också men jag har inte råd och Lisa var först till kvarn annars har jag ju faktiskt aldrig nånsin tråkigt med Madde så det hade varit skoj att umgås med henne lite.

Nu ska jag fortsätta mitt ciderdrickande.
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0