Jag har filosiferat igen

What's crackalacking??

Det blir inget träna idag, jag är för seg och dålig... Jag tränar imorgonkväll istället. Jag ser till att tag i det här skitrummet istället. Så nu vet ni!

Jag kom att tänka på hur alla gör slut just nu (eller skaffar nya). Det känns som det är någon form av period där alla känner att de behöver göra någon form av förändring i sina lovelives. Kan det vara så?
Var och varannan dag går man inte på facebook och det står typ Robin Wallingstam went from being "in an open relationship" to "single", Fredrik Spångberg is no longer listed as "engaged", Robin Wilhemsen is no longer "in a relationship"... Osv osv. Jag hörde dessutom att en ännu en Robin gått och skaffat sig en flickvän utav syster yster vilket jag faktiskt inte trodde och även exet. Jag trodde faktiskt det skulle vara jobbigt att höra först men faktiskt blev jag överraskande lättad. Det är kul för honom och det är kul för alla andra som gått vidare på ett eller annat  sätt. Det är kul för mig också, mer singlar är ju bara till min fördel, haha!
Nej men skämt o sido, vi går väl mot ljusare tider så folk vill antingen in i singellivet eller skaffa sig någon att rå om och kanske ha någon att spendera alla hjärtans dag tillsammans med. Myspys är det iaf.
En annan ska ju jobba på alla hjärtans dag och sen kanske ut på middag med en vän, vi får se hur det blir. Inte ska jag sitta hemma och vara bitter iaf, det är nog det sista jag tänker göra.
Om jag inte hade velat vara singel så hade jag nog inte varit det nu, hur drygt det än låter. Pappa säger till mig att jag ska vänta tills det säger klick på en gång som det gjorde första gången. Jag ska inte nöja mig med något mindre och ja, min pappa är ju min stora idol så självklart lyssnar jag på honom.

Vi får se helt enkelt. Jag vet att man med tiden kan falla för en människa, för Sandra var det inte kärlek vid första ögonkastet men jag vet inte. Jag är väl larvig? Har man varit med om det förut så nöjer man sig inte med mindre. Eller iaf inte jag...
Some day my prince will come!

image1912

Hur som haver, idag är det fettisdagen för er alla som missat det. Pappa älskar semlor och han gör dom själv nu för tiden och det är precis vad han sysslar med nu. Vispar grädde och leker med marsipan. Brödet har han redan bakat sen innan och det har legat på tining hela dagen så det är färskt och fräsch nu.
Han är så händig min far, det är kanske någon som honom jag behöver. Haha!

Ha en fet tisdag nu alles!

Kommentarer
Postat av: sandrew

Det var aldrig kärlek vi första ögonkastet för mig, men det var intresse vid första ögonkastet :P

2008-02-06 @ 12:02:15
Postat av: cecilia

Mjo , men inte samma sak.. inte samma sak alls :)

2008-02-06 @ 15:55:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0