Jobb hela fucking helgen

Jaha som ni kanske märker så blidde det sova hemma inatt. Jag måste vara pigg imorgon för att få en bra start på resten av helgen annars blir det bara som en ond cirkel.
Lördagens och Söndagens nio timmar i ensamhet fruktar jag inför, det är så galet trisst alltså. Usch!

Jag har iaf snackat skit med en bonde ifrån Bro under tiden jag kollat på jackor och smycken till Madde, uppgiften var visserligen att hitta en jacka men jag hittade så mycket annat som Maddox skulle passa i så det blev både det ena och det tredje.

Imorgon efter jobbet ska jag antagligen leka med min skyltdocka, hennes man ska nämligen spela hockey. Jag har inte kollat på "amatör"-hockey på länge så det ska väl bli kul. Får ju spendera lite tid med Rainbow också och det tycker jag minsann är asgrymt.
Apropå det så kom jag att tänka på hur olika men ändå lika jag och min lilla ponny är, vi är lite som natt och dag faktiskt men som jag sa till bonden, motsatser dras till varandra.


Nej nu ska jag gå och nöta på min kudde, pigg är ja fortfarande eftersom jag sov på dagen som vanligt men det kan inte hjälpas. Upp ska jag imorgon bitti, innan tuppen så det är bara att försöka...


Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0