Jonglering

Sho och shim, nu är jag hemma från ännu en härlig kväll på jobbet

Idag var det bara en som bad efter numret faktiskt så det är förbättring vi får se hur det går imorgon, min sista kväll denna månad.
Maddox ringde också och det hände något. Jag har gett mig in i något utan att tänka igen, jag ska börja spela fotboll. Något form av korpenlag med killar och tjejor. Jag som inte ens sparkat på en boll seriöst sen jag gick i skolan liksom, aja! Det är inga träningar, enbart matcher på Måndagar och Torsdagar, det ska man väl försöka klara. Jees, jag vet knappt vad jag säger ja till längre, jag bara kör!


Nu är det helt klart en hel del bollar i luften med flytt, jobb, egen träning och fotboll.
Två kryssningar har jag inplanerade också och nu har jag hört att lillebror ska med och eventuellt Sandrew så det är ju helt underbart. Att vara själv med alla gamla människor är helt otänkbart så det blir ju precis som jag tänkt mig. Den andra kryssningen är ju Bandit kryssningen som i princip den som vill får hänga med på. Det är ju bara att boka liksom så ses vi där, partey!



Nej nu ska jag gå och smaka på min kudde,
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0