Kontrakt påskrivet

Jahapp, försov mig imorse även fast mammsen kom in och vävkte mig med en massa småprat.
Jag var i Jakan vid kvart över tio och det var bara att sätta igång och bygga på naglarna som inte helt otippat tappat lie form och glans men nu är dom återigen som nya. Mums!

Fort hem och hämta Malin, Lajzan sov hos nån 23-årig pedofil så hon sket i oss precis som jag förespådde. Mot Sundbyberg bar det iaf av och nu är jag här hos världens bästa farmor.
Vi kom hit vid två och fick en varsin supergod räkmacka och sen fika på det. Mätta och belåtna tog vi upp vandingen mot Vegagatan i det snuskiga vädret. Väl där skrevs det kontrakt, byttes nycklar och bars kartonger så nu är lägenheten min i ett halvår, weeeij!

Farmor håller nu på med middag, syster ysters tummar går i 180 på mobilen och jag sitter och får hotfulla blickar från Målle (katten) vars stol jag har snott.
Nyss satte han ner huvudet i hålet på madrassen, det såg minst sagt lite lustigt ut.
Mammsen och pappsen kommer iaf sen, dom är och fixar sina pass sen ska dom komma på fika och kolla på lägenheten. Trevligt!

Nej nu ska jag fortsätta leka hightech med den här datorn som inte fungerar som den ska.
Skriver mer när jag kommer hem.
Fred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0