Kvällens aktiviteter/Morgondagens planer

Fuck jag somnade efter middagen, så fruktansvärt seg. Visserligen känner jag mig ganska trött nu men frågan är om jag kommer kunna sova inatt. Lyckligtvis är jag ledig imorgon och dagen som jag tänkt mig den är fullspäckad...

Om jag vaknar i lagom tid tänkte jag kanske träffa famor och hinna med att träna på förmiddagen och efter middagen blir det hockeymatch. Kan bli en bra kväll med andra ord... Måste springa och be pappsen om en sak innan han går och lägger sig...
Så nu har jag fixat så jag har pappsens merca imorgon också så slipper jag min skruttiga gamla bil, den låter och har ingen bensin så den suger getpung just nu.
Nästa vecka ska den fixas och efter det ska den förhoppningsvis vara som ny igen och då har jag ganska bråttom att besikta den eftersom sista månaden är nu i Februari.
Skitintressant!! Anyway, det är tifomatch imorgon, antagligen inget allt för upphetsande men ändå skoj att gå på match. Mycket boys, mycket hockey och sen får man smita lite från den tråkiga vardagen. Jippi!!

Pappsen har hjälpt mig leta efter en tv också, trodde jag skulle komma undan och få tv:n på Malins rum men det sket sig. Han har även sett ett par soffor som fanns för bra priser om något skulle skita sig så det är ju skoj. Det kanske blir det jag sysslar med hela natten. Jag har ju sett klart på alla Svenson Svenson avsnitt och filmen jag laddar ner går ju inte direkt i Mach tre speed. Tolv procent har det stått i typ tre dagar nu, gah!!
Aja, inte mycket att göra åt just nu.

Jag pratade förresten med Madde idag när hon tvättade, "stackaren" fyllde sex IKEA-kassar med smutstvätt varav en var med vita kläder resten svart. Himlarns gothmänniska!
Hur som helst så diskuterade vi mest sköljmedel och kom egentligen inte fram till något livsviktigt i vanlig ordning, typ att min mamma är liten och att Madde kan ha högklackat för att hennes killkompisar är så långa.

Japp, det var kvällens!
Ha en fortsatt trevlig jäkel...

Kommentarer
Postat av: Madde

Zandra säger att jag luktar my little pony, så grymt var mitt nya sköljis!

2008-02-19 @ 19:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0