Motorcykel

Har jag tagit hand om mitt rum? -NOPE!
Åkte jag och sola istället? -Abso-fucking-lutly

Efter det har jag suttit fast vid datorn och diskuterar motorcyklar med Fredrik c",). Han ska nämligen köpa en Yamaha R1 om jag inte är heeelt ute och cyklar nu och då berättade jag att jag skulle ta körkort i sommar och på den banan är det. Jag blev påmind om att jag skulle plocka fram Mc-böckerna och börja plugga men pappa har slarvat bort så får ta tag i det inom en snar framtid.
Den stora frågan som kommer sen är ju: -vilken mc ska jag ha?
Fredrik tycker att jag ska ha hmm, vad sa han nu R6-05 och pappa är mer inne på en Chopper av nåt slag. Jag själv har no clue. 

 VS  

Ska jag vara ärlig så är jag nog inte så intresserad av pappas alternativ. Jag vet att han själv älskar det och att hans dröm är att köra en HD en vacker dag, but it just aint me! -Finns det inget mittimellan!?
Jaja, det är ett senare problem och ett dyrare sådant också... Jag tar det när det kommer istället, efter lite experthjälp eller något.

Jag ska kika vidare nu, so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0