Mysterium... -Vems skiva!?

Shue, skön dag idag!

Jobbade till tre, ganska chill på Shell, Farhad kom och tog över och jag begav mig. Väl hemma så fick jag en sisådär två minuters nap innan jag var tvungen att ställa mig och göra mat. Fiberrika pannkisar blev det, mums!
Jag käkade dock inte när maten väl var klar för jag skulle träna och sola. Pilates först, mycket givande idag kände jag. Eteråt hämtade jag Madde och åkter återigen tillaka till V-by där det var lång tjockis-kö till solariumen så vi bestämde oss för att åka till H-by istället. Nu är vi båda bruna och fräscha(re).

Innan jag åkte hemifrån idag så satte jag på en skiva i bilen som jag hittat i vardagsrummet. Det var ingen jag kände igen men tänkte jag kikar vad det är. Det fick bli kvällens, dagens och veckan höjdpunkt. Jag och Madde satt hela resan runt Hässelby/Vällingby att försöka lista ut vems skivan var. Det var många namn som dök upp men ingen stämde direkt jätte bra. Kim, Linden, Olson... Anders var väl det närmsta eftersom det var många av Maddes favoriter och det är ju faktiskt så att Anders är en Madde med snopp. Det kanske är därför jag är lite kär i henne i smyg...

Anywho, back to the CD. Den innehåller alltså den mest sjuka blandningen av låtar och det gör det ännnu svårare att lista ut vems det kan vara.
Den är blå och innehåller allt från Kobojsarna, Fattaru, Ultima thule, Hel, Christer Sjögren, Aqua, Rollergirl, Gigi D'Agostini och mycket mycket annat blandat. Maddox sjöng med till det mesta och sa att det var det sjukaste hon varit med om och jag är beredd att hålla med. Men iaf, om det är någon som känner igen den här sköna blandningen så skrik till för vi vill veta vem denna scitzomänniska är som gör en så skev CD-skiva. I'm in chock! Trodde man inte kunde bli så mycket mer skev än Valkyria men någon jäkel proved me wrong.

Nu är jag iaf hemma igen och har kikat på tv, käkat fiberpannkisar och duschat. Jag fastnade för en ny serie efter bara ett avsnitt och det var inte vilken serie som helst utan nämligen L Word. Det är något med tjejer som hånglar med varandra som jag tycker är hett... eller nåt.

Imorgon är jag iaf ledig och ska upp med tuppen ändå för städaren kommer så jag åker väl och tränar eller något. Sen ska Madde komma och sno kläder av mig för hon ska på finkalas på Lördag så då får man se hennes söta nuna igen. Efter det har jag inga planer men hoppas något skoj dyker upp eftersom jag börjar sent på Lördag.


image2093
Kan inte hjälpa att tycka att denna brud (som ser ut som en kille) är lite het. Hade hon varit en dude hade han varit helt i min smak. Kanske, eller så är det den där tjejkilliga stilen som är så nice bara. I don't know! There is something about her... (Katherine Moennig - Shane)


Nästa helg är det ju fest på Fredag i Alvik. Det är Conny the dj i vanlig ordning som arrangerar lite och det skulle ju va askul att dränka sina jag-förlorade-den-perfekta-lägenheten-sorger då men det är ju ingen av mina söta väninnor som ska gå bara killarna och det känns så där.

Jag frågade min enda H-by kompis men hon lät lagom road, får se om hon ändrar sig eller om jag ska ragga upp nån brud på gatan.

Nu ska jag ladda ner L Word och lyssna klart på den här skivan! Mitt mål är att lära mig alla låtar utantill (utom den finska polkan).

Skit ner er då, så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0