No car

Nu är bilen lämnad på verkstad, skulle hälsat på en vän också men det fanns så måna verkstäder runt omkring så jag blev rädd och lekte med mamma ist. Vi gick in på Zoo i Vinsta och shoppade lite smått och gott till Fanny. Jag köpte en rosa sele och mammsen köpte balsan, bajjapåsar och lite tandgodis. Fannys luckyday kan man säga.

På jobbet var det massor att göra så dagen gick fort och direkt efter körde jag ett polerprogram på hela bilen och medan den blev ren på utsidan tog jag insidan. Den blev väl presentabel men inte perfekt, om yvå veckor får jag tillbaka den och under tiden får jag låna pappsens bil.
I Sumpan är det inte direkt mycket p-platser så jag måste ändra bostadsadress helt och hållet och sen ringa kommunen och be om något typ parkeringstillstånd så jag slipper pröjsa åtta kronor i timmen i ett halvår, det känns som lite mycket pengar som kan gå till annat skoj ist.

Helgen är räddad, den blev det idag efter ett hårt muskelpass när jag var och solade med Maddox, hon ska nämligen med till Alvik så det blir lite kalas ändå :) . Weeij!

Men nu måååste jag verkligen duscha! Puh
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0