P-Lisor borde fan dö

FOR REAL! Kan de inte bara lämna mig i fred. Jag glömde den där nedrans p-skivan IGEN!! Hur kan jag vara så fruktansvärt klantig? Jag är verkligen jättearg just nu, jag blir aldrig arg. Vad är det för fel på mig...


Anywho, jag lär väl gå och ta en kall dusch och coola ner mig lite. Kom precis hem från träningen och mitt rum ser ut som ett bombnedslag igen så det blir städa, byta lakan och lite annat smått och gott.
Axlo ville ha sällskap inatt men jag måste sova tidigt och det är jäkligt svårt att sova när han sätter på skräckfilmer om dockor som heter saker i stil med Dead Silence och Dolly Dearest, hatar dom där äckliga dockorna. Dockor som sitter i ett mörkt rum på en stol och vänder på huvudet när små flickor ska sova är INTE okay...



Nej dusch, dusch, dusch!!
Man kanska ska våldgästa Sebbe och Danni på Shell sen, eller? Nja, får se!
Puss i ljumsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0