Peeeace!

Shue!!

Nu har jag varit hemme ett tag efter filmkik hos Adde. Vi kollade på Norbit, jag hade sett den förut men eftersom stackars Andreas var ledsen för sin bil så ställde jag upp och kolla på den igen. Den är ju faktiskt ganska rolig -"How you doin!!?"

Jag och Lajzan har suttit och kikat lite på dator i mitt rum. Vi kritiserade olika bloggar och lite annat smått och gott.
Jag bestämde mig precis för att vara som alla andra i bloggvärlden och köpa ett peace-armband. Lyckligtvis är det ingen i min kompiskrets som äger ett sådant så det gör minsann inget att resten av världen har det. Det blev ett brunt denna gång, vi får se om det kanske blir något annat senare. Nu ska jag iaf kika vidare en snabbis innan jag går och lägger mig.



Jobbet väntar ju imorgon så det gäller att försöka få så mycket sömn som möjligt så jag slipper hinka i mig äckligt kaffe och få sånna där fruktamsvärda koffeinkickar igen!

♥ Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0