Pics update

Jag promenerade ju med hunden igår för att träffa mammsen och det var verkligen underbart väder så jag passade på att fota lite nere i Riddersvik!



Tidigare i veckan, i Söndags för att vara exakt, när pappsen lurade med mig till landet då lyckades jag också ta några hotshots från tomten och båten. Det är lite lustigt för jag tog på båten i somras också så den bilden blev ju typ exakt likadan. Men iaf, så var det mesta helt och allt stod kvar. T.o.m dom tomma öl och ciderburkarna från sommarens fester var kvar i tunnan. Dock hade några utav dom blåst iväg och även flaggan hade ramlat ner...




Ja, man längtar ju lite smått till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0