Piercings

Jag har beställt en ny tungpiercing. Är trött på den gamla vanliga kulan så det blir lite bling istället, rosa bling för att vara exakt. Sjukt hett!

Jag hittade dom på en sida på internet som heter galaxypiercing och det fanns även mycket annat fint. Jag blev väldigt sugen på att pierca mig igen när jag såg detta sköna smycke, dessvärre är det stället mindre skönt att pierca sig på men det kan vara värt det.

image1927

Nåväl, just nu är tatueringen första prioritet, den ska som tur vara inte synas så mycket. Låter som värsta trash-mama. Men nej nej, jag ska ha en liten tatoo och sen har jag faktiskt bara piercingar nu för tiden som inte syns så mycket! Så de så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0