Series of my life

Nu har jag börjat kolla på mina favoserier igen som för tillfället är One Tree Hill och Gossip Girl. Intriger intriger intriger. -Jag bara längtar tills nästa GG-avsnitt ska komma så jag kan stänga ut allt i världen och bara vara med Manhattans elit en halvtimme. One Tree Hill är också mycket intressant just nu, jag hoppas bara allt ska gå bra med Nate och Hailey samt deras lilla son och att Luke ska fatta att Peyton är flickan för honom...

image2013

Ja ni som inte kollar på dessa "tjej"-serier hajar nog ingenting. Jag får snacka med Olson som följer O.T.H slaviskt. Han är helt besatt precis som mig.
GG är minst sagt kaotiskt just nu, speciellt för stackars Blair som inte har någon kvar. T.o.m Chuck har lämnat henne i sticket. Ja, life's a bitch för stackars överklass brunetten B. men något säger mig att hon kommer öveleva även detta nederlag.

image2012

Anywho, ikväll blir det dom sista tre O.T.H avsnitten om dom hunnit bli klara sen är det bara att vänta och se när nästa dyker upp. Älskar att ha något att följa, lyckligtvis är det inte riktigt lika många som det var förut nu när Entourage och Heroes försvunnit ut ur bilden.

XoXo image2003

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0