Shopaholic

Nej, jag gjorde det igen! Gick in på Asos och kunde inte hålla mig. Jag gick nuts och shoppade lite småsaker. Jag borde verkligen inte för jag ska göra både det ena och det andra denna månad. Fick ju precis en p-bot som ska betalas inom en snar framtid.



Kärlek, jag hittade ungefär tusen andra saker också. Bl.a lite balenciagaväskor och en brun Miu miu väska som jag föll för pladask. Men som sagt, inte den här månaden!

Jag pratade precis med Madde också som köpt nya stövlar som hon är kär i. Dom ser lite ut som mina fast med lite högre klack, typ sju!
Hon vill hitta en jacka också och tyckte jag skulle leta åt henne, den ska helst vara svart men hon kan bli övertalad till att köpa en annan om jag verkligen ville. Men jag vet inte, det känns som jag ska leta efter den färgen hon vill ha istället så slipper hon bli övertalad till att köpa något hon inte vill ha.
Jag ska väl börja kika snart men jag måste bara säga att jag hittat ett halsband till Valkyria som jag tycker hon ska ha med en enhörning på.
Madde jag lägger upp lite bilder och förslag här så får du kolla och tycka till ;).




Kommentarer
Postat av: emilia

jädrar vad snygg jacka nr2 var! Vars hittade du den, såg den inte på nelly.se :(

2008-02-08 @ 10:43:57
Postat av: cecilia

kanske asos.com

2008-02-08 @ 16:52:09
URL: http://[email protected]
Postat av: Madde

Jag gillade 2an, pax tjingtjong... Köp den till mig? eller kanske 6an.

2008-02-10 @ 17:45:38
Postat av: cecilia

Men jag gillar den också , :P haha!!

ne skoja, den finns på asos! ... tror jag...

www.asos.com!

2008-02-10 @ 19:58:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0