Snoppgodis!

Detta inlägg försvann så därför sätter jag ut det igen, det publicerades vid 16:30..

Shiiiet! Vaknade precis efter en alldeles för lång tupplur. Jag slutade tio men stannade kvar och snackade med Danni och lapplisorna till klockan typ tolv. När jag kom hem var jag helt slut så jag gick och la mig och ja, jag vaknade som sagt typ fyra timmar senare. Det kommer bli skoj att försöka sova inatt...
Det var iaf askul på jobbet, jag sög på kukar. Farhad hade typ tagit med sig några godissnoppar så jag blev måttligt chockad när jag kom in från uterundan (som förövrigt var grisgöra efter helgen) och Danni säger "Vill du suga KUK?!" Haha, Wooooot?? Resten av arbetsmorgonen var spårad den också, den ena sjuka grejen efter den andra....

( f.v Sebbe & Danni → )

Jag -"Shiet, den blev mjuk när man sugit på den ett tag"
Dannie -"Du måste göra nåt fel om den blir slak i käften på dig?!
Jag -"Nej, det är då jag gör rätt väl?"
Dannie -"Ja, det beror hur man ser på det..."

Danni -"Tänk om det skulle vara någon smet i dom"
Jag -"Ja, det skulle vara asskarrigt! Speciellt om man inte var beredd på det"

Jag -"Det här var iaf dom godaste kukarna jag smakat!"
Dannie -"Sluta, jag blir fan kåt"

Med dom här konversationerna kan det inte blir mycket annat än spårade skrattattacker, det var ganska svårt att vara trevlig mot kunderna. Av någon anledning så uppskattar dom inte när man av misstag skrattar dom rätt i ansiktet. Men men, huvudsaken är väl att vi är glada och det är vi alltid när vi jobbar tillsammans.
Jag fick påminna Danni om alla hjärtans dag också, den hade han glömt och tyckte på en gång att det var jobbigt att han var tvungen att hitta på något att köpa åt sin flickvän (som btw också heter Cissi). Han bad mig om tips så vi får se om han tar dom till sig. Jag vet inte hur hon är men jag sa det som dom flesta tjejer uppskattar: smycket, blommor, nalle, choklad, parfym m.m m.m.

Aja, jag är ledig imorgon och resten av veckan har jag bögtider, från sex till tio och på Fredag så tog Danni min tid så då är jag helt ledig. Inte helt fy skam! 
På Onsdag ska jag fixa håret igen och som jag skrev i tidigare inlägg så blir det naglarna på fredag. Skönt!
Kommer känna mig riktigt fräsch i slutet av den här veckan minsann!!

Svenne-filmen jag kollade på igår var ju helt fel, det var bara alla avsnitt inte själva filmer så jag ska försöka lösa problemet på något sätt antingen P-T eller så får jag ladda ner själv. Måste ändå ladda ner något brännarprogram eftersom NERO tydligen inte fungerar längre på min dator.

Ikväll blir det iaf träna, aerobics för hela slanten. Det är askul att studsa runt med alla tanter, känner mig så ung och fräsch! HAHA...

Peace out homies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0