Solig dag

Hej hej hallå, sunglasses på!

Idag efter en mysig frukost med päronen (och mindre mysiga fucking melodikrysset) så fick lilla jag lov att skjutsa en inte helt välmående papi till Islandstorget där han skulle hämta fläktremmar till El Caminon.
Efter det så körde jag hem till Madde för att lämna tröjan hon skulle låna, stackarn var som vanligt jättesjuk och hade sovit sen typ halv sju igårkväll. Gumsi!

Jaja, jag ska snart gå upp och ta en dusch så slipper jag tänka på det sen och ja, efter det blir det väl filmkoll med mamma innan jobbet kallar. -ÅNGEST!

Hoppas det kommer lite roligt folk så att tiden inte går så långsamt, usch och fy!
Auf wiedersehn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0