Sugen på kryssning

Jag är så sugen på att åka på kryssning och har varit ett bra tag nu, hatar när det händer...

I Maj är det en Birka Paradise kryssning inbokad med mina päron, deras gäng och förhoppningsvis Magnus. Jag orkar ju inte vara helt ensam liksom, någon som är någorlunda i min ålder måste jag ha att hänga med.
Men anywho, jag är ju som sagt sugen NU! Därför ska jag försöka styra upp det här, inte bara för min skull heller utan för alla som vill hänga med. Madde är på och Olson skulle på kryssning i April, om jag får reda på vad det är så är jag ju på. April är inte så där aslångt borta men skulle va nice med en kryssning i typ Mars.
Då är det nästa problem, lilla jag är bara 20 barre :( så  jag kan typ inte åka på helg om inte nån är min "mamma/pappa". Fy farao vad förnedrande att vara så liten, vem vill åka på en vardag liksom? INTE JAG IAF...



Jaja, jag ska försöka lösa detta på ett bra sätt.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: EN FILUR I MIN MAGE - Caroline.

Kryssning är nice! Var på en för inte allt så länge sen. Så är de ju toppen med all billig tax-free ; )

2008-02-23 @ 15:31:03
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: ma 2

Stefan prata om att han ska med oss på päronresan Kram

2008-02-23 @ 17:15:51
Postat av: drew

När du fyller 21 betalar jag din kryssing precis som du fick i present osså drar vi på en helg super skallen i bitar och köper hem sprit?

2008-02-23 @ 20:48:59
Postat av: cecilia

ma2:yes stefan också , en till som jag kan leka med :)

drew: haha okej , jag ser fram emot de baby!

2008-02-24 @ 00:48:01
URL: http://[email protected]
Postat av: cecilia

ma2:yes stefan också , en till som jag kan leka med :)

drew: haha okej , jag ser fram emot de baby!

2008-02-24 @ 00:48:59
URL: http://[email protected]
Postat av: drew

Va skrattar du åt? :P Vilken helg i Maj är det ? Sandrew kanske också hakar?

2008-02-24 @ 14:13:16
Postat av: cecilia

Varför pratar du om dig själv i tredje person?

jag kommer inte ihåg riktigt fråga din mor

2008-02-24 @ 15:26:34
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: drew

Vad spelar det för roll?

2008-02-24 @ 15:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0