Sunny day

image2015Idag vart det minsann fint väder ute. Jag gjorde mer än gärna uterundan trots att jag var tvungen att bråttas med sopsäckar. Tyvärr glömde jag solgaljjerna hemma så det var lite svårt att se när jag åkte hem men mysfaktorn har varit och är fortfarande hög.

Jag gjorde klart det där nedrans Säkerhetsprogrammet också men när jag äntligen suttit och tagit mig igenom typ tre timmars arbete så ville den inte skriva ut något Diplom. Ja hajade noll och lackade ut lite så jag bestämde mig för att åka hem istället, två och en halv timme senare än jag hade slutat.
När jag kom hem så klädde jag av mig för att sen klä på mig igen, Fanny skulle ju ut men då kom mamma så hundstackarn bajsade på första bästa plats och kissade en skvätt sen sprang hon hem.

Mammsen tog in posten och nu har jag fått mina strumpor, tungpiercingen (den är enorm i min käft och mycket vass så det finns en del saker man inte bör göra med den i munnen), tröjan och tinkerbell-halsbandet. Mycket nöjd och glad är jag med allting och nu väntar jag bara på ett till armband men förhoppningsvis kommer det i veckan.
Det är väldigt svårt att vänja sig vid den här stora saken i munnen och något säger mig att jag endast kommer kunna ha den på mig ibland för annars tuggar jag sönder mina tänder.

Imorgon är det jobb i fyra timmar igen och tydligen hade något tråkigt hänt med Dannis kompis, kusin så han var ledig igår. Jag vet inte om han tar mitt pass på Fredag. Om inte måste jag boka om min nagel-tid. Ikväll ska jag iaf fixa håret äntligen, jag ser för tääääskig ut just nu alltså. Usch! Inte för att någon ser någon skillnad när jag fixat håret förutom jag (kan bero på att de flesta vänner jag träffar just nu är av det manliga könet och dom är helt värdelösa på att se när tjejer klippt sig) men kul ska det bli att fräsha till sig lite iaf.

Jag har lite dåligt samvete över att jag inte hinner träna idag så det kanske blir extra hårt imorgon istället. SatsCykel och Core på förmiddagen och Pilates med mor på eftermiddagen! -How about that? Jag menar pilates är ju ändå så lugnt så...
Jaja, vi får se hur det blir.

Fred ut hombres!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en bra dag! :)

2008-02-13 @ 16:28:46
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0