Tisdag

Pilates klockan 11:30 är vad som står på förmiddagens schema och ja, efter det ska jag nog ringa farmor och fråga vad hon gör. Hon kanske har hela dagen planerad, jag har ingen aning men man kan ju iaf kolla läget liksom.

Klockan 8 blev jag väckt imorse av pappsen, jag hann inte svara när han ringde men vibratorn på mobilen kändes ganska skönt i ryggen så det var helt enkelt bara att kliva upp.
Jag drömde något skumt, jag vet inte om det var maskerad eller om jag faktiskt var en av disneys alla prinsessor. Det var inte bara jag utan snövit, askungen, törnrosa och Yasmin i Alladin var också med. Ja, som sagt en mycket skum dröm. Det var klänningarna i rosa och babyblått och hela skiten också, aah, det är ju helt klart något fel på mig alltså.

Inatt somnade jag till Zoolander som antagligen är den bästa eller sämsta filmen ever made. Jag kan inte bestämma mig men Skarsgården Alexander är med i filmen och är om möjligt mer korkad än själva huvudpersonen (Ben Stiller) i filmen. -"Orange Mocca Frappuccino!!"
Jag hann som vanligt inte kolla klart på hela filmen eftersom jag somnade in i halva.

image2077
Sayonara !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0