Träna träna träääna!

Sho habibi huggisch en kebab!

Nu ska jag snart på personalmöte och efter det blir det gymmet på dirr. Idag SKA jag på coren, jag blir galen annars! Fan träna en halvtimme är bara a big fucking waste of my precious time!
Nej ikväll blir det hårt och sen får vi se om det kanske blir lite sola.

Sova i tid ska jag göra ikväll iaf, hela helgen är det jobb för moï som gäller! WOHOO, jag hoppas folk inte har något liv så dom kommer och hälsar på mig i Tensta. Jag vet hur folk som jag känner trivs i mina neighbourhoods. Men kom igen liksom, Adam Tensta? Honom kan ni ju inte klaga på, han är riktigt cool!

Aja nu ska jag packa träningsbagen och masa mig tillbaka till jobbet. Om ni undrade varför jag är hemma så är det för att jag bytte pass med Shohreh så hon jobbar till tre och jag slutade tio.

Bye bye sukkaz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0