Två veckor till nästa helg-pass!

Jag är egentligen alldeles för trött för att skriva här men jag känner att jag måste....

Igår efter jobbet så åkte jag hem och, jaa! Vad gjorde jag?... Hmm, jag somnade i soffan tills middagen var klar sen kom pappa, Göran och Mange. Dom käkade, jag duschade sen tog jag några öl tillsammans med familjen och ja, pappa var redan dyngo när han kom hem. Dom hade ju varit på Sverige-matchen innan och eftersom vi vann så måste man ju självklart fest extra mycket. Suck!

Aja, det var trevligt. Vi satt och snackade skit sen tog ölen slut då gick jag in här och chillade tills det var dags för alla att dra. Mange kom in hit och konstaterade att det finns ett nytt två-minuters-super-solarium i Hässelby Gård på torget så det får man väl ta och kika in en vacker dag.
Efter att de gått somnade jag till Garfield. Jag lånade nämligen den och Svenson Svenson från jobbet. Svenson Svenson tog jag mest för att Fredrik ska va med i den så måste kolla och dessutom så tycker jag att pappan är så sjukt lik Gunnar på ALLA vis. Haha, soffpotatis!

Idag var det sisa dagen som jag jobbade själv eftersom helgen är slut. Nu är det två veckor kvar till nästa helg. Irritationsnivån har varit hög, många jobbiga och non-swedish-speaking people. Jag blir galen på alla efterblivna männskor som vill ha allt gratis. Usch!
Jag tröstar mig själv med att jag förhoppningsvis ska fixa naglarna hos Fanny på Fredag men först måste jag byta pass med någon. Det ska nog, förhppningsvis inte vara några problem.

Nej jag orkar inte mer, fortsätter sen!
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0