Uppdatering

Sho bre, fett med smör leeen!!

Jaha, jag kom hem från landet till slut igår. Det var ganska mysigt där men svinkallt! Jag hittade Malins gamla Mulle-mössa som fick vara min räddning till en riktigt Bad-Hair-Day. Jag fick köra lite bil på hemvägen med tröttnade i Danderyd så pappsen fick ta över...




När vi kom hem var jag supertrött och hamnade här som vanligt och på msn skrev en mycket oväntad person. Jag trodde först att det var Danne som jag snackat med ett tag nu men nej, det var en annan Daniel. jag ramlade nästan av stolen när jag förstod vem det var men det var ju en intressant konversation...
Anywho, middagen var det jag mest såg fram emot igår. Pappas Paella, yumyum!!
Efter maten tog jag en taxi till Cissi som hade kalas. Jag och åtta andra brudar hur skulle detta gå tänkte jag men det var helt okey. Det blev lite singstar och för innan vi drog ner till Lilla Venedig som btw suger. Men där var iaf Olson så jag fick krama lite på honom och det är alltid uppskattat. Jag blev hämtad av Axlo och somnade i stort sett så fort vi kom innanför dörren.
Imorse vaknade jag av frukost på sängen, gröt och smörgås. Tack tack och efter det så kollade vi på Scrubs innan jag tyckte det var dags att bege sig hemåt. Jag fick skjuts, såklart!!



Nu har jag duschat, kollat å Brick och käkat lite leftovers. Det var nästan lika gott idag som igår :).




Nu ska jag göra något annat, maybe I'll go for a walk!

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0