Varning för tråkigt inlägg

Sexual eruption... lala!

Mm, här sitter jag och diggar :) . Jag kom precis hem från Kista igen, jag och mammsen handlade present till Tessan och sen gick vi till bolaget för att köpa bääärs till pappsen men jag ville ha Corona så då fick jag det. Efter bolaget skulle mammsen på KICKS och då passade jag på att köpa en mascara, skitkul för er att veta... inte!

Nu var vi precis i åkis och handlade lime till Coronan och ett grattiskort, Olson ringde också och sa att han skulle komma och hälsa på. Trevlans! Fast han skulle till sin syster först så nu får jag sitta och vänta lite på honom.

Skönt att känna sig pigg och fräsch en lördag, pappsen är också pigg, han står i garaget och mekar. Man hör hans rockabillymusik ända in hit.
Mammsen kollar på barnprogram, eller så är det Lajzan som kravlat sig ur sängen. Hon kom hem klockan halv åtta imorse, anledningen till att jag vet det är att hon knackade på min ruta när hon ville komma in för hennes nyckel är tydligen borta.
Snacka om onödiga grejor som ni får veta nu, jag har inget vettigt att skriva. Har fått nån form av bloggtorka.

Jaja, hang in there!
Hare bra, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0