Vilken hårfärg?

Ja, Maddox baby ska byta hårfärg för ovanlighetens skull och hon försöker komma på vilken hon vill ha. Just nu har hon brunt så det står väl mellan platina, rödblond och svart. Själv röstade jag på blond såklart, vi har ju faktiskt roligare men svart passade hon också i.



Personligen tyckte jag att hon skulle färga håret som Lajzan hade förut men det hade hon tydligen testat och det passade hon inte i så det lutar väl åt att hon blir en platina-brud igen. Om hon orkar med sin kåta man vill säga, let's hope so!


Just nu går Fairytale med Tills natt blir dag på repeat i mitt rum. Sjukt bra låt med många minnen från en sommar fri från bekymmer...
Puss fan!

Kommentarer
Postat av: Sture

SHIT
Den låten hade jag på repeat igår.
Asså sen låten gör mig tokig haha.
Grymt

2008-02-18 @ 00:14:20
Postat av: cecilia

jaha , den är tung ;)

2008-02-18 @ 10:38:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0