Bio-kväll gone really bad

Jaha, jag blev hämtad av Axlo igår efter en sjukt god middag. Pappsen hade lagat plankstek, mums!!
Vi åkte iaf till Bromma, hämtade Linden, sen till Solna, hämtade Jonas, Solna station, lämnade Linden och Jonas, vidare hem till Kimsan och Sandrew för att plocka upp dom och sen in till stan för att möta upp Linden & resten igen.
Det som började med en biokväll ute för två blev en kaoskväll på stan med åtta pers. Ingen bio vart det för vi fick inte plats allihopa, Det var nämligen jag, Sandra, Kim, Axlo, Anders, Albert, Linden och Jonas. Klockan var dessutom alldeles för mycket så det hela slutade med att vi tog våra bilar och möttes upp på OK/Q8 i Bromma där typ resten av Ekerös boys stod. Efter en jävla massa om och men så åkte iaf jag, Anders, Axlo, Kim och Sandra vidare med Akilles i bilen till Preem vid Åkis varpå resten kommer för att hämta upp Anders igen och ja, efter det blev det en hemmakväll hos mig...
NU höll jag på att glömma det viktigaste på hela denna resa, när vi var på väg till Bromma från Solna så räkade Axlo köra på rött och möter en bil som lyser med helljus. Istället för att då stanna när han kommit på att han gjorde fel så fortsätter han köra och då säger Sandra det man inte får säga; fan vilken tur att det inte var några poliser där och då fortsätter jag; nej för då hade dom tagit ditt körkort på dirr. Ja vad är det då som dyker upp bakom oss om inte en pikébuss. Vi blev självklart stoppade och Axlo blev måttligt nervös och häver ut sig att anledningen till att han stannade var att han fick panik. Nja, kanske inte det bästa att säga. Det visade sig nämligen att bilen han mötte i korsningen med helljuset var en civilpolis. Hur jävla stor är den chansen då? Aja, det gick bra den här gången, det var lite lustigt dock och stackars Alexandro blev mobbad resten av kvällen.

Anyway, efter ett tag kom vi hit iaf och här satt mammsen, pappse, P-T och mini Per-Magnus. De skulle bjuda på helrör men det var ingen av oss sugna på så vi tog vår cola, chopsen och min apelsin och kollade på Ciao Bella och efter den fick killarna se det dom ville nämligen John Tucker must die. Jag somnade in på halva filmen och däckade efter att alla åkt hem till sitt.

Imorse vaknade jag 10 tio minuter innan jag skulle öppna, OPS!! Det var ganska jobbigt men jag hann ganska bra, fem minuter för sent så inget allvarligt. Tyvärr glömde jag halva mitt liv hemma så mammsen fick komma med larm och tröja lite senare. Med sig tog hon även en sliten pappa och en söt syster Malin som faktiskt stannade med mig på Shell tills jag slutade. Jag matade henne med kinder-ägg, varm choklad och lussebullar.

Ikväll blir det chilla galeeet! Danni frågade om jag ville hänga med på bio men med det stora kaoset igår känns det ganska skit och dessutom vill jag inte ens se National Treasures 2.
Party like a rockstar babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0