Bloggtorka

Dagen har gått alldeles för snabbt, vilket kanske kan bero på att jag sov från elva till tre på förmiddagen.
Jag jobbade iaf imorse och imorgon samt Fredag kör jag på som vanligt på jobbet. På Fredag får jag jobba med Sebbe som vart borta typ en månad, eller var det två?... Länge var det iaf och det är alltid skönt att jobba med den chilenaren, han gör inget annat än att springa runt och göra nytta!

Igår var jag på Ekerö och har nu tagit hem parfymen som jag fick så nu har jag en hel del att välja på, jag köpte ju en ny häromdagen också...

Jag har verkligen inget intressant att skriva idag så det lär bli en massa blaj inlägg idag, no life you know!
Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0