Cissi lyckas med det mesta!

Hemma igen efter att ha fått en massa ärenden gjorde idag.

Jag jobbade fyra timmar imorse med Danni sen åkte jag hem en snabbis för att duscha. Efter den sköna duschen så åkte jag till Åkis och tog ut pengar, mm det var ju trevligt...
Åkte iaf till Vällingby sen och nu är allt betalat, så Åre -HERE WE COME!
Jag gick lös på de få pengarna jag hade råd att slösa bort, underkläder var ju första prioritet ändå så var det det sista jag handlade. En mössa, foundation, en parfym, två linnen, hårspännen, rougeborste, Dove summer glow... Ja och typ sju par trosor samt två bh:ar. Fan att det alltid blir så där när jag bestämt bara ska kolla på en sak, menimen! Det var rea på allt så det var väl inte så farligt. Intalar jag mig själv det så känns det åtminstone bättre.


Efter shoppingen så åkte jag en snabbis för att snacka lite med Danni som mådde så dåligt för att han jobbade. Jag var ju även tvungen att köpa ett tanklock eftersom jag som är så fruktansvärt intelligent lyckades glömma den på bakhuven innan jag åkte iväg efter att ha tankat. BRA CISSI! -Jag lyckades igen.
Jaja, de fick sig ett gott skratt på jobbet, känns ju bra att man kan bjuda på sig själv lite. Det var förövrigt som vanligt kaos när jag och Danni jobbade tillsammans imorse. Jag vet inte hur jag lyckas men jag lägger av ett par jävligt korkade kommentarer ibland, alla vet ju att tänka innan man snackar är som att torka sig i skitan innan man har bajsat... eller nåt!

Nu mina kära vänner (och inte så kära...) ska jag städa klart mitt rum sen ska jag mysa med mig själv tror jag.
Stay real!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0