Decisions decisions decisions

Shiet, jag sov nada inatt. Fanny väckte mig fumhundraelvamiljoner gånger för att hon inte kom upp i sängen. Piiip piiip, sen när hon väl fått komma upp så hoppar hon ner igen när hon blir varm men efter ett tag när hon känner sig ensam så kommer hon tillbaka och.... piiiip piiip!! MOTHER... nej jag höll på att bryta nacken på henne men sen kom jag på klockan typ sju på morgonen att man kan ju lägga en filt på golvet för anledningen till att hon inte kommer upp i sängen är för att det är halt på golvet. Efter det vaknade jag ändå massor med gånger men vägrade gå upp så därför blev det ingen träning imorse. Fuck!!

Jag åkte iaf och solade med Madde vid ett-tiden, hon fick en massa färg. Efter det käkade jag lite och duschade sen började jobbet. Kul, jag och Shoreh jobbade kväll. Jag hatar att jobba kväll. Tiden går så långsamt och det känns som man inte gör annat än att vänta och städa för stängning. Typerna som kommer in är otrevliga och tråkiga... Hmf! Nej, tacka vet jag att stiga upp klockan halv fem på morgnarna och åtminstone vara hemma klockan halv fyra på eftermiddagen.
Anyway, jag kom hem igen för ett tag sen och funderar på om jag ska duscha eller om jag ska vänta till imorgon. Sminket ska ju ändå tvättas bort och det är ju fruktansvärt skönt att gå och lägga sig nyduschad, men orkar jag?
Sen har jag lånat två filmer, Meet the Robinsons och D-War. En disney film och en Drakfilm som går i Transformers anda. What to choose! Jag tycker det är skitsvårt faktiskt så det får bli någon form av ole dole doff!


Ny planer till helgen, eftersom jag inte ska dricka så ska jag spendera tid med Danne, myskväll eller fika det är det vi försöker komma fram till nu. Också ole dole doff? Decisions decions decisions!!

Nej nu ska jag nog ta en snabbdusch och fundera över vilken film jag ska se...
Robinsons blir det nog, kan se den andra med familjen imorgon!!

Good night & good bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0