Effektivt, hell yeah!

Yo niggaz!

Idag har jag varit mycket effektiv.
Jag vaknade imorse när pappsen väckte mig till breakfast. Jag hade världens skummaste dröm och jag skulle gärna vilja be en person att SLUTA BESÖKA MINA DRÖMMAR varenda jäkla natt. Så fruktansvärt frustrerande.

Anyways, god Arnblom-frukost med ägg, gröt och hela balletten sen bar det av mot Åkis för att handla middagen som jag senare skulle tillaga.
Lisa fisa var på väg och det visade sig att hon var snabbare än jag trodde så hon fick komma och hämta mig i affären sen åkte vi till Vällingby på dirr.
Jag och Lisa hittade matchande pannband, eller matchande, likadana pannband. Vi ska se likadana ut i backen med andra ord. Så jäkla tuffa!! Efter det käkade vi på Subway, det mina damer och herrar var mycket gott och efter att Lisa köpt strumpbrallor så sprang vi på systemet. Mycket enkelt och smärtfritt, det är mer än vad man kan säga om när vi ska bära all skit på tåget imorgon.
Vi åkte iaf till Willys efter Vällingby och skaffade mat och grejor så vi klarar oss och sen förbi Vällingby igen för att hämta Lajzan och Reggie.
Men iaf, till middag lagade jag återigen pastarullar, den här gången fick dom innehålla skinka och mozarella samt salami och brie. Det var helt okey, fast efter förrätten som bestod av kräftor så var jag redan ganska mätt så just nu känns det som jag kommer spricka any time.

Nu är jag nästan färdigpackad. Jag ska bara knycka med mig lite ketchup och grejor från kylen sen ska jag ta min lilla volvo och brumma till Ekerö för att sova hos Lisa fisa. Vi blir skjutsade till centralen klockan sju imorgon bitti av Lisas pappa, *gäääsp*!

Nej vänner nu får ni ha det superbra jag ska väl ta och tvätta en till maskin innan jag drar till min käreste.
Kyyyyyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0