Faan!

Allt ska tydligen gå åt pipsvängen idag. Mammsen kom hem och såg att jag fått en p-bot på rutan, jag frågade om det var här då sa hon -Nej det står Solna! Fast va?? ... Oh noo! Glömde sätta upp P-skiva.. Uuuuuäh!!! 300 kronor åt helvete som ska betalas den 23:e, exakt vad jag behövde!!

Ibland vill jag bara rasa genom marken och inte komma tillbaka på ett tag, fan va skönt det skulle vara!

Hur som helst, nu har jag precis duschat och försökt ta några bilder på mitt hår men det gick sådär. Jag ska snart till öarna igen. Vi får se vad som sker där...
Imorgon är det jobb från 6 till 10 igen, skönt med bara tre hela jobbdagar den här veckan, på Lördag sover jag antagligen hos Johanna (Lisa) för att det ska bli så smidigt som möjligt. Myyyys!!

Howdie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du stod på parkeringen vid solna centrum kostar det pengar, p skiva gills inte.. Just so you know..

2008-01-16 @ 14:10:41
Postat av: cecilia

Eh . de gjorde de ju inte alls de -två timmars gratis parkering!

2008-01-16 @ 16:30:12
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

köp en automatisk p-skiva på www.autoparktime.se
så kan du glömma din p-skiva..

mvh jonas på autoparktime

2008-01-30 @ 18:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0