Fastnade igen

Efter det här ska jag iaf duscha och seeen kolla tidningarna!

  • Är du en bra flickvän?

Det beror på hur jag själv blir behandlad. Men jag kan ärligt säga att jag antagligen skulle vara bättre idag än sist jag hade en pojkvän. Jag var yngre och mycket omognare då vilket antagligen har en del med saken att göra. Men det är som sagt alla about give and take!

  • Hur raggar du?

Jag raggar inte så ofta men det kan hända att jag håller kvar blicken lite extra länge om jag ser någonting jag tycker om.

  • Vad heter du?

Cecilia Carina Arnblom.

  • Vad kallas du?

Cissi, Cicci, Lou, Kickan, Ciccilina, Size, Cirblir m.m

  • Varför kallas du det?

Kärt barn har många namn. Cicci-Linnsan, Lou-Farmor, Kickan-Lisa, Ciccilina-Linda G, Size-Mosan, Cirblir-Martin & Jonas.

  • Vad vill du helst ha nu?

Sommar, sol, värme och ledighet.

  • Vad är du nu?

Lite bränd i ansiktet och törstig... ja, och det vanliga!

  • Saknar du någon just nu?

Faktiskt så gör jag ju det, tyvärr!

  • Röker du?

Nope, never have, never will!

  • När fick du senast en present?

Det var typ dagen innan julafton. Ett rosa armband av Madde som hon gjort själv.

  • Vilken färg har du på dina underkläder?

Mina trosor är vita och svarta och bh har jag inte ens på mig för tillfället

  • Längtar du till din nästa födelsedag?

Ja, då är det ju sommar och varmt god damn it!

  • Har du sagt "jag älskar dig till någon idag"?

Nej inte idag, men än finns det tid...

  • Vad är attraktivt?

HOCKEYPOJKAR, charm och bruna ögon. Yummy!

  • Vad spanar du in först hos en kille?

The whole package. I slutändan brukar det dock vara charm och personliget som är det avgörande.

  • Plugg/jobb?

Jobbar, gör inte så mycket annat faktiskt.

  • Har du blivit arresterad någon gång?

Nej men jag har blivit kontroll-stoppad tre gånger (har haft körkort i ett halvår). Det ni, jag är ett riktigt bad ass!

  • Är du vän med ditt senaste ex?

Nej, tydligen inte...

  • Rökförbud på krogarna, bra eller dåligt?

Jag tycker fislukten liksom tagit över men samtidigt är det skönt att slippa lukta rök när man kommer hem. Nu är det bara svetten som stinker ;).

  • När fick du din riktiga första kyss?

Sommaren 2003

  • Vad gör du om ett år?

Förhoppningsvis är jag inte i Sverige, om jag mot all förmodan vore det så har jag en egen lägenhet och jobbar på som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0