Good bye my friend

Jaha, så har man skjutsat in Sandra och vinkat av henne vid perrongen. Sista kramen gjorde faktiskt ont i mig, hennes tårar sprutade och jag kunde inte hålla tillbaka längre. Jag grät!! Jag gråter aldrig för sånna där saker, inte ens när jag vill. Eller jag gjorde det när jag var kär och dum men fan inte nu, jag är så pass härdad men den här gången brast det. Min bästaste bästa vän ska lämna mig i typ ett halvår. Jag skiter i hur nära hon tycker att det är, det är bara bullshit, hon är förfan i ett annat land....




Kommentarer
Postat av: drew

I LOVE YOU BABY!!! Du får komma och hälsaa på nääär du vill, och jag ska försöka komma hem en gång i månaden iafa =) pussiluss

2008-01-30 @ 13:04:11
Postat av: em

fyy faaasen vad taskigt att lägga upp bilden med mig cissi.. Urk!

2008-01-30 @ 13:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0