Hej då-middag hos Linn

Middagen hos Linnsan med hennes familj och Lisa var underbar. Det är alltid lika trevligt, hennes mamma och systrar är så himla gulliga. För att inte tala om henne systerbarn. Jag fick mata nytillskottet Noel som var som en liten ängel. Bara några månader gamla och luktade så mycket bäbis. Mys mys!!

Anyway, tacos och snicksnack, världens godaste drömmar och lite kaos med Martin, Linn och ett borttappat pass. Efter allt detta skjutsade jag hem Lisa och vi skackade Åre, det kommer bli galet.
Efter hemskjutsningen blev jag kvar på Ekerö och vaknade där imorse. Det blev stressigt till jobbet men lyckligtvis jobbade jag med världens bästa Danni så det var no problemo...
Vi har numera en låt tillsammans som vi båda har på huvudet 24/7, nämligen sönderspelade Hej där! med Byz.

Iaf, dagen har varit ganska lugn på jobbet. Jag jobbar hela helgen så ikväll blir det väl en lugn biokväll med Axlo, Sandra, Kim, Patrik och Jonas. Bra skit! Har ingen aning om när, var och hur men det löser sig framöver antagligen.

Till slut vill jag bara tack P-T hundramiljoner gånger för att han fixat min dator återigen.
Alla mina bilder och min musik är väck men det fungerar iaf så jag är glad ändå, tack åter igen!

Puss på er alles!

Kommentarer
Postat av: Peter

Ska ni till åre! Då lär det bli ligga av för er?!!!

2008-01-11 @ 16:38:00
Postat av: cecilia

Haha, who r u ..

you never know, hoppas kan man ju alltid!

2008-01-11 @ 17:56:35
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: johanna

klart det kommer bli ligga av, inte för intet man åker till åre ;)

2008-01-11 @ 19:34:20
Postat av: Peter

Säsongar där uppe :)
Asså så de blir det, några specielt utvalda eller har man en chans!

2008-01-15 @ 14:45:56
Postat av: cecilia

Nej nej , första bästa blir det såklart ;)

2008-01-15 @ 19:31:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0