Hurtiga mig

Tjingeling!!

Precis hemkommen från jobbet med en tallrik start framför mig, mums! Danni blev jätteledsen när jag skulle gå, han ville inte vara ensam på jobbet med Roger tydligen. Syyyynd!!
Snart ska jag ta en snabbdusch för att efter det åka mot Vällingby och göra a shitload of ärenden.
Åre-tickets ska betalas, underkläder ska införskaffas, jag ska även fixa solo och sparkonto. Vuxenpoäng till mig, kanske lite sent men wtf!! Bättre sen än never...

Igår bloggade jag från mobilen för er som inte förstod det. Jag har ju inte någon bärbar dator som resten av familjen dessutom var jag på Ekerö så jag tänkte att jag skriver några rader och ja, det funkade ju alldeles utmärkt!

Nej hörni, dags att göra lite nytta.
Cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0