Inkompitens är jobbigt!

Blää, vilken värdelös dag. Är hemma från jobbet så jag verkligen ska krya på mig och börjar klockan 16:00 imorgon.
Jag har precis ringt till Nordea också och frågat efter en sån där dosa man ska få för att få sina engångskoder och då säger hon att det är en dosa som man kan stoppa i sitt kort i och en sån har jag fått men nu visade det sig att det var fel. Den jag fått ska ma ha för e-legitimation. Dumskallar!!



Jaja, nu får jag vänta ytterligare tre bankdagar på något som jag skulle fått för typ en veckan sen. Ibland blir jag så trött. -Lisa dina pengar kommer snart och mammsen ska få in typ 6000 på sitt konto eftersom jag ska börja spara. Men men...

Nu ska jag fortsätta städa mitt galet stökiga rum.
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0