Kändisfest!

Jaha, man har väl en del att skriva om gårdagen.

Jag gick upp relativt tidigt eftersom städaren var här och bestämde mig ganska snart att åka iväg och sola i min ensamhet. Efter det var det dags att åka hem och fixa iordning sig för det kommande personalmötet som även det gick bra.
När mötet var slut så var klockan runt fyra så då tog jag bilen och drog tlll Vällingby för att skaffa presenter och utklädnad till kvällens fest som gick i kändistema. Sandra har ju nämligen fyllt år och snart ska hon och Kim dra till Norge så det skulle bli ett födelsedagskalas slash avskedsfest.

Jag skulle vara Kid Rock så jag var ju tvungen att fixa en svart hatt sen fick det bli ett ribbat linne och pappas svart jeans. Perfa tillsammans med Sandras nitskärp.
Jag köpte även en bok som skulle fyllas med avskedshälsningar och en liten nalle som Kim kunde ha medan Sandra är i Norge. Som födelsedagspresent fick det bli ett singstar spel som hon önskade sig, Svenska Shlager hits.
Jag fixade iaf iordning mig efter en riktigt god fredags-middag med familjen och tog mig ett glas vin sen var det dags att gå.
När jag kom dit så var inte ens Sandra där utan bara några 88:a killar så jag fick vänta en stund och till slut kom iaf Kim och kort därefter kom Sandra. Det ramlade in folk lite si och så under kvällen och det var mycket trevlig och mycket kändisar.
Sandra var Pink, Kim var Nivarro, Axlo och Robbie var de dvärgarna från Snövit, Madde var Hitler, Truklas kom som Elvis och Linden var jultomten. Andra kändisar som kom var tjejorna i Spice Girls, Julia Roberts från Pretty Woman, Charlies Änglar och Marilyn Manroe i ett par olika versioner.
Senare kom även lillesyster Olimpia och jag festade lite med dom, jag och Lajzan dansade som aldrig förr och det slutade med ett samtal med en viss Mattias, vi kom underfund med att vi båda var ex till Hagens och pratade väl en stund om det. Jag har ingen aning om ifall vi kom fram till någonting bra men det var nog givande.
När det typ inte var någon kvar så sprang jag hemåt eftersom min mage och mitt huvud inte riktigt ville vara med längre. Jag kände mig riktigt risig så det blev sängen ganska snabbt...


Imorse tvingade jag upp mig själv i dushen och somnade nästan i den. Jag mådde riktigt illa och var inte ens i nå skick att ta mig ner för trappen så jag somnade ett tag framför en dålig film med mammsen och efter det krälade jag ner på golvet och grät en stund. Jag hade feber, yrsel och vände nästan ut och in på magen så jag sjukanmälde mig eftersom det inte bara handlade om baksmälla.
Hela dagen har jag mått dåligt och det verkar inte bli så mycket bättre så jag blir hemma iaf till på Måndag. Det är ju inte direkt bra timing eftersom jag behöver timmarna när jag precis haft semester. Men men, det löser sig!

Nu på kvällen så har jag och Lajzan varit hemma ensamma. Mor och far var i lokalen hos Sandra och Malin var på egna äventyr så syrran och jag bestämde oss för en tv-kväll med svull och ja, nu ska även hon lämna mig.
Mamma och pappa är hemma igen men dom ska sova och även Malin är hemma. Det var ett jävla liv här nyss men det är över nu och imorgon hoppas jag att jag mår bättre.
Nu ska jag fortsätta kolla på American History X

Pussigull på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0