Kista röj

Jag är nästan för trött för att skriva idag, sömnen var inte lång inatt. En sisådära två timmar...

Jobbade med Sebbe imorse och han frågade om jag ville byta med honom, han slutade nämligen halv elva och jag tre så det var mycket uppskattat.
Jag åkte hem och tog en snabblunch för att sen åka och hälsa på mamma hennes sista timmar på jobbet idag. Det var mysigt, jag mös med de små barnen och i början så kände jag en viss saknad till arbetslivet på dagis men vid tretiden när det snart var dags att gå och det var strax efter lunch så ändrades det ganska snabbt. Dumma snorungar som inte lyssnar, men visst har dom sin charm.
Elvira -Iiiina, kan du göra mig till en skottkärring (Ina=Nina, Skottkärring=Påskkärring)
Simon -Du är hennes mormor (till mig om mamma)
Vera -Kåål åh äkoma (Skål och välkomna)

Efter mammas jobb tog vi brummen till Kista centrum för mammsen skulle shoppa och meningar var att jag skulle titta på. Det började lite så där halvbra när vi gick vilse för att vi skulle leta upp Kassaservice. Den jävla informationstavlan lurade bort oss på villovägar. Till slut iaf hittade vi så jag förde över sex härliga lakan till mammas konto. Två var jag redan skyldig pappa och fyra ska sparas till en lyckligare dag. Efter det var nästa projekt att få en bankomat som var ledig, tanterna framför var ju inte direkt snabba men till slut kom jag fram och då drog jag ut ytterligare en massa pengar som jag var skyldig Lisa.

Apropå Lisa så fick hon något ryck idag om att vi ska på bio imorgon. Weeeij, vi ska se fuckin Sövit! Haha, jaja men den är KUNG så det är grymt. Det var tydligen någon gala/smygpremiär efter men vi vet inte på vad så vi får se vad som sker.
Jag ska iaf träffa Lisa innan i stan för hon ska göra mitt hår och make(?) sen ska vi ta ETT glas vin innan själva filmen börjar. Grymt skoj!

....back to buz. Vi var iaf klara med överföringar och uttag så då bar det av mot butikerna vi gick i typ två och en halv tills vi kom på att vi ville käka. Usch! Mat är äckligt...
Efter maten så drog vi vidare och jag som inte skulle handla ett skit fick med mig en hel mysdress, strumpor, bh, trosor, två par solglasögon och en vit tröja. Grattis, jag lyckades igen god damn it!
Aja, skit samma, jag trivs som fisken i vattnet i min nya dress och vill aldrig ta av mig den...

Nu är jag hemma igen iaf och har precis duschat. Jag är helt slut och slutar jag att skriva så kommer jag antagligen att somna. Jag tror faktiskt t.o.m att jag ska gå och borsta bissarna så det är gjort sen mysa i soffan för att avsluta dagen och kvällen i sängen framför slutet av Leon som jag påbörjade igår.

Puss på er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0