Medan jag väntar

Min telefonlista..
Har du kysst nummer 7 ? -Japp
Brukar du vara med nummer 19 ? -Inte frivilligt
Gillar du nummer 25?-Min broor
Är nummer 3 din bästis? -Nej, någon form av lillesyster, dock inte till mig
Är nummer 18 en sötnos? -Ahh lite kanske
Är 6 en person du hatar? -Nej nej, avgudar henne om jag får lägenheten
Älskar du nummer 16 ? -Mjo, hon är ju som en extra morsa
Är nummer 22 bäst? -Ja det är han väl (eller är du inte det Kim?)
Var du med nummer 23 idag? -Vi bor tillsammans så svårt att undvika
Går nummer 5 i samma klass som dig? -Nej men jobbar på samma jobb
Har nummer 30 en likadan mobil som dig? -Nej det tvivlar jag på
Är sista numret sämst? -Nej, inte sämst men däremot är hans flickvän bäst!
Har du haft samlag med nr 36? -Nej men Mosan skulle jag inte banga på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0