Min pappa är söt

Han återupplivar gamla dagar. Idag köpte han en godispåse till mig och mina systrar, ni vet sånda där som Palle kuling och Tom & Jerry. Idag blev det The Simpsons godsi påse. Han kom in med den i mitt rum och sa, här får du Cissi, du får inte äta fören efter maten. Adorable!
Man blir nästan lite nostalgisk, jag skulle gärna vilja vara typ 8 år igen när lycka var att få leka med sina kusiner och att få byta godisbitar med dom efter maten var ju något man såg fram emot hela veckan.

image1655I vår påse idag låg det PEZ och det var lycka för mig, jag ÄLSKAR PEZ. Finns det något underbararade än att få käka små goda syrliga karammeller från en känd liten tecknad figur? Jag tror faktiskt inte det, jag fick Maggie. Det, mina vänner, är verkligen inte fy skam!


Just nu är jag verkligen proppmätt. Det blev tacos till middag idag så jag håller på att spricka. Tro det eller ej men jag sitter ändå och pular i mig en massa jävla godis. Ett jävla skämt är vad det är...

Ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: DOUCHEBAGS

Åh så härligt, såntdär e så himla mysigt...haha alltid trott att det hette Palle kuling...sån koll hade jag haha :P

2008-01-12 @ 19:13:38
URL: http://www.DOUCHEBAGS.blogg.se
Postat av: Anonym

det heter det också jag skrev fel, tack för rättningen :p

2008-01-12 @ 19:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0