New years eve!

Nu är jag hemma igen och jag ska försöka sammanfatta gårkvällen lite snabbt.

Jag duchade, fixade iordning mig och sen bar det iväg till Sandrew. Där var det matlagning som var första prio så det var bara att sätta igång och skala potatis.
Linden, Robbie och Jonas var de första gästerna som dök upp senare kom även Axlo, Fanny och hennes kompis Kim. Trevligt var det verkligen. Vi åt och drack gott.
Linden kom på någon form av leksom gick ut på att man inte fick dricka med "rätt" hand. Alltså är man högerhänt var man tvungen att dricka med vänstern och tvärtom, gjorde man misstaget att dricka med fel/rätt hand så fick man drick upp resten av innehållet i flaskan eller glaset. Det var mest lillebror och Robbie som gjorde bort sig faktiskt. Till slut så hörde Lisa av sig och det var dags att förflyttas. Jag, Lisa och Linn tog pick och pack och vandrade vidare. Snart droppade det in mer folk, Micke och Leo, Emilia och hela hennes crew. Sist kom Sandra och gänget som varit hemme hos henne. Det var drag ett tag men sen drog Emilia och alla och Stefans fest spårade lite så det slutade med att vi gick tillbaka till Sandrew efter tolvslaget. Byw så fick jag min nyårskyss av Lisa, helt okay!
Till Sandra iaf, kom sen också Anders med någon form av pajas som bara var äckligt dryg och då bestämde vi oss för att återigen vandra därifrån. Jag var ju tvungen att gratta Anders som ju ska bli pappa och han berättade då för mig att det var minsann det han skulle förklara för mig och ja, man kan väl säga att det förklarar en hel del. Jag förklarade även för honom hur jag kände så nu är alla frågetecken där också ur världen. Nice!!

Det slutade iaf bra, lite bråk mellan Anders och Maddes kompisar, borttappade kameror och annat småtjafs men annars som sagt ingen fara.
Jag har varit och jobbat idag, det var ett rent helvette! Jag borde sova för längesen för jag ska nämligen jobba imorgon bitti igen. Lisa och Jonas är här och vi har suttit och kollat på porr så det är väl därför jag inte kommit i säng än.
Men men.. snart är det iaf dags! Jag fyller i lite mer skojigheter imorgon...
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: drew

din kamera är här darling :D puss

2008-01-02 @ 16:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0