Remember the titans

Hej hej hallå! Jag ligger i en stor sång just nu och kollar på "Remember the titans". Antagligen en av dom bästa filmerna som gjorts.
Imorgon har jag en del ärenden att göra, betala Åre-biljetterna, köpa underkläder, förhoppningsvis träna och kanske sola lite.

image1671

Apropå inget så drömde jag en jobbig dröm inatt igen. Jag blev så där glad för jag trodde verkligen att den var på riktigt men det sprack så fort jag vaknade som vanligt.


Sen ska jag tacka Axlo också som köpte en god Escada-parfym till mig på tax-freen... Tusen tusen tack! Jag vet vilket besvär du hade att få fram den men det kunde nog inte bli så mycket bättre.


Nu är det dags att sova. Puss Puss
Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0