Silverhårig

Yes, pilatesen idag var helt underbar. Skönt att komma igång igen, så fort lönen kommer blir det till att skaffa nya skor så jag kan köra på stort.

När jag kommit hem och tagit en dusch, satt på ansiktet och kläder så kom Sandrew, Kimsan och doggen. Jag och Sandrew skulle kika i Solna centrum så vi dumpade hunden och en mindre glad Kim hemma hos dom innan vi drog vidare.
Jag skulle inte köpa NÅGOT alls, men det gick som vanligt åt helvette och nu måste jag låna pengar av pappa till Åre-resan!! Haha, grattis Cissi! You did it again...

Jaja, det blev en skjorta, armband och en sminkväska. Sandra hittade skor, två par skor.
Efter det skjutsade jag hem Sandrew sen vidare hem till mig i typ tre sekunder innan jag var tvungen att börna hem till P-T där Empan skulle fixa mitt hår.
Jag ville ha det så där silvrigt som hon fixade det sist jag var hos henne, det tar bort det gula och ser mer naturligt ut. Jag är supernöjd med resultatet och har ni himlarns tur så kanske jag tar en bild senare som ni kan kolla på..

Nu ska jag vara skitgrinig på min pappa som släpat ut en massa skit ur det "hemliga" rummet där jag gömt alla kläder som inte är mina (en viss blå MQ-påser har väl stått där i snart två år) och glas som jag har fått och en massa annat skit. Allt står nu i mitt rum så jag måste komma på vart jag nu ska ställa allt (påsen får faan pappa ta hand om), blää!
Duschen går först iaf, orkar inte ta tag i det just nu. DUMMA PAPPA!!

HEJ DÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0