Solgud, that's me

Shiet vilken seg dag alltså, jag är helt död! Men mitt rum börjar se ut som ett rum igen, jag ska bara byta lakan och slänga smutsen i tvättstugan. Jätte jätteintressant I Know.

Jag snackade precis med Madde som ville sola och tyckte att hon skulle ringa "experten", hmm! Så imorgon efter ett riktigt hårt muskelpass så ska vi sola tillsammans. Cancer cancer cancer, man kanske ska lägga av lite med dom där omogna ovanorna men det är ju så fruktansvärt skönt att ligga och få lite ljus på sig denna mörka äckliga vardag.
Pratar lite med Lisa också som är duktig och ska sluta röka, två cigg på två dagar, det är inte illa det. Duktig kikka!

Jaja, det var väl allt för just nu, nu ska jag fortsätta att drömma mig tillbaka till sommaren. Jag hoppas den kommer snabbt i år och pågår LÄÄÄÄNGE!!

Xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0