Som en ny människa

Jag fick en helkroppsmassage av Lisa för ett tag sen, jag somnade iofs assnabbt eftersom fasiken va skönt det var. Jag blev uppdukad på köksbordet och insmord med Gucci -envy me lotion. Lukta gott, blev len och mår som en Gud. Tack snälla Lisa för att du ställer upp när jag är sliten.

image1612

Jag och Lisa var inne på Lustjakt och kollade och det hela slutade med en konversation om Åre-resan och hur vi ska ha påhittade identiteter, det blev bra efter en hel del spårade förslag... eller?:
  • Vi ska vara två tyska porrskådisar
  • Vi ska presentera oss som Johanna (Lisa) och Ebba (jag)
  • Vi ska vara ett lesbiskt par från Göteborg -jag trodde inte på den idén
  • Lisa ska jobba som gynekolog
  • Lisa ska jobba som bröstmassör(?)
  • Cissi kör på sin goa personligehet som hittills fungerat ganska bra

Det är ungefär så här lång vi kommit. Det går så där bra för oss kan man säga... Det växlas lite mellan Åre-snack och huruvida det är skönt med ögonbindel vid sex. Jag vet inte för jag kommer knappt ihåg hur man gör men är man med någon ful jäkel kanske man skulle trivas med en sådan. Jag personligen skulle då hellre ta en munkavel... For real!

Keep on pipping!


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag kan vara din partner

2008-01-03 @ 22:59:36
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: Anonym

sjysst baby , men du är hela tiden otrogen.. :/ pallar inte liksom..

seriöst , något seriöst och säkert skulle ju inte sitta helt fel nu faktiskt!

2008-01-03 @ 23:04:15
Postat av: Rainbow

Jag tycker att ni ska ha varit med i en typ Norsk dokusåpa som ingen någonsin har hört talas om och bestämt hävda att ni är askända... Speciellet för att ni råkade ligga med varandra på fyllan i bubbelpoolen. Vilket resulterade i att Cissis Tyska bodybuilder till pojkvän dumpade henne genom någon dagstidning och att Lisa tog chansen och firade till C. Cissi tackade tyvärr nej men ni blev istället bästisar och bor ihop, oftast i spanien eftersom att dte är där Lisa jobbar som reporter för en spansk/svensk TV-kanal. Fy fan vad jag har tråkigt! Skjut mig!

2008-01-03 @ 23:49:45
Postat av: Lisa

hejja madde! jag ska börja öva min spanska skills

2008-01-04 @ 18:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0