Sunkissed

Another day has passed me by...

Jaha, nästan sen till jobbet idag igen men jag klarade mig. När jag slutade bytte jag av med Shohreh sen var det hem och handla med mammsen och pappsen. Vi köpte wok, och jag snodde med mig Start, mums på morgonen!


Nu har jag och syrran vart och solat. Axlo ringde mitt upp i allt och berättade att han skart skulle "landa" från kryssningen. Han hade haft det bra, good for him!


Så där jättemycket intressant har jag faktiskt inte att skriva. Lite planer framöver är väl...
-Leka med Sandra samt fixa hår på Tisdag
-Åre nästa Söndag
-Kändisparty den 25:e

Ja, det var säkert en massa annat skoj som jag glömt bort nu men iaf, ska tacka min söta syster också som stannade med mig på jobbet igår. Glömde skriva det sist.
Btw, är det någon som har nå bra tips på vilken kändis jag ska vara så holla at me...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0